دوره های معماری پیشنهادی

صفحه اصلی > اخبار > طراحی نمایشگاه و فروشگاه لباس به سبک ارگانیک و پویا 



  چاپ        ارسال به دوست

طراحی نمایشگاه و فروشگاه لباس به سبک ارگانیک و پویا


طراحی داخلی این دفتر با سالن نمایش محصولاتش ترکیب شده و دربرگیرنده سه رفتار است: تماشای لباس ها، دیدار با اشخاص و ملاقات با کارمندان فروشگاه.

هدف طراح تقسیم فضاها به طور مطلق نبوده بلکه قطع و ارتباط میان فضاهای مختلف را آزادانه تنها با اختلاف ارتفاع تعریف نموده است.

عامل اتصال فضاها یک صفحه وسیع و معلق آهنی است که شامل پستی و بلندی هایی در خود است و ارتباط میان فضای نمایشگاهی و دفتر فروش را مشخص می نماید.

زیر این صفحات آهنی گیاهانی کاشته شده تا در محیط رشد پیدا کنند و زیست بوم گیاهی کوهستان مجاور را به درون این فضا بیاورند.

این صفحات تقریبا بدون پوشش و عریان هستند و از سطح کف بالاتر آورده شدند تا فضایی مشخص برای ملاقات و بازدید از محصولات ایجاد نمایند و همچنین درون دفتر تبدیل به یک میز بزرگ میشوند.

بسته به نقشی که این صفحات در نقاط مختلف ایفا میکنند گسترش پیدا کرده اند و در بیشتر مکان ها به عنوان سکوی خنثی به انرژی حیاتی گیاهان و درختچه های زیبای ژاپنی اجازه جاری شدن میدهند و در مجموع در این فروشگاه و نمایشگاه یک مکان پویا و دلنشین برای بازدید و بررسی محصولات و تبادل اطلاعات ایجاد گشته است.


 

 

 

 

 

 

 


١٢:٤٣ - يکشنبه ٢٢ تير ١٣٩٣    /    شماره : ١٣١٧٧    /    تعداد نمایش : ٨٨٨


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج







سمینار نرم افزار معماری
دوره Rhino
دوره طراحی نما

فروشگاه کتاب

خانه عمران

دوره اتوکد