رونمایی از باغ چرخشی مشبکی در کانادا

حالت چرخشی این پنل‌های گیاهی در جذب نور خورشید و تأمین تغذیه گیاهان مذکور نیز بسیار تأثیرگذار خواهند بود.
باغ چرخشی مشبکی به منظور افزایش جذابیت چشم‌انداز خارجی در فضاهای سبز و مکان‌های تفریحی منطقه Quebec کشور کانادا طراحی شده است که گروه معماری asensio-mah این کشور توانسته با پذیرفتن مسئولیت این پروژه سبز به موفقیت‌های بزرگی در این زمینه دست یابد.

این باغ چرخشی با استفاده از پنل‌های بی‌شماری در قالب‌های مکعب مستطیلی طراحی شده که بدنه این پنل‌ها به صورت مشبکی و چرخشی به نمایش درآمده‌اند. داخل پنل‌های مکعب مستطیلی این باغ، انبوه گیاهان طبیعی و مصنوعی به کار گرفته شده‌اند تا علاوه بر پاکسازی محیط اطراف باغ مذکور به جذابیت منطقه مورد نظر نیز بیفزایند.

پنل‌های مسطح مشبکی باغ چرخشی کانادا با وجود اینکه به صورت عمودی بر سطح زمین نصب شده‌اند، اما به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که توازن لازم را برقرار کرده و می‌توانند امنیت لازم را برای رهگذران به ارمغان آورند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که تراکم گیاهان طبیعی در داخل بدنه این باغ چرخشی در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای نیز نقش عمده‌ای را ایفا می‌کنند. حالت چرخشی این پنل‌های گیاهی در جذب نور خورشید و تأمین تغذیه گیاهان مذکور نیز بسیار تأثیرگذار خواهند بود.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: