افق فکری رسانه ها

تحریریه آرشیتکت : مدت کوتاهی پس از اتمام نوسازی عمده ای در مرکز شهر منهتن، افق فکری رسانه ها آماده گسترش و توسعه بود.

مفاهیم طراحی اصلی، ایجاد محیط کاری باز برای تشویق و تقویت همکاری، تعاملات غیر جدی و ارتباطات در یک فضای کاری زیبا و بسیار موفقیت آمیز بودند که افق فکری، a+I را به چالش کشید تا این ایده را به پیش ببرد؛ افق فکری یک روش جدید کاری را برای گروه رسانه های دیجیتال می خواست. در پاسخ، این توسعه شامل فضاهایی می باشد که نظریه مرسوم از دفاتر باز را به چالش می کشد؛ به مانند فضاهای رفاهی که به رفاه حال کارکنان کمک می کند.

این توسعه شامل یک تراس می باشد که از یک سقف غیر قابل سکونت به فضایی درونی – بیرونی و یکپارچه که توسط تمامی شرکت استفاده می شود، تبدیل شد.

پنجره های بازشوی موجود به در و پنجره تاشوی شیشه ای تبدیل شد که به انتقالی یکپارچه و بدون درز میان محیط داخل و خارج اجازه می دهد.

تراس به عنوان یک فضای جلسه برای احزاب، ناهار و یا گفتگو استفاده می شود. محوطه تراس که توسط تغییری در سطح طبقه از هم جدا شده، به سمت اتاق بازی، یکی دیگر از امکانات رفاهی منعطف، جریان دارد.

با چشم انداز مرسوم از نشیمن، اتاق بازی به میز بازی شافل بورد، محوطه بازیهای ویدئویی و 120 صفحه نمایش مجهز شده است. میز خطی 80 نفره، تمام گروه دیجیتال را در یک محوطۀ مشارکتی جای می دهد. در کنار میز دیجیتال، اتاق زیر شیروانی می باشد؛ یک محوطه ملاقات سه جانبه به همراه یک اتاق کنفرانس، سالن استراحت و محوطه نشستن.

در ادامه هدف افق فکری از یک فضای کاری سالم و پربازده، این توسعه شامل مرکز سلامتی کارکنان، کلاسهای آمادگی جسمانی، ماساژ و طب سوزنی و دسترسی به دستگاهای مخصوص قلب و عروق می باشد.

صفحه نمایشی تندیس وار و زمینی در نزدیکی ورودی، برای محوطه کاری در بیرون محرمیتی فراهم می آورد در حالی که باز بودن و دسترسی به نور را حفظ می کند.

میله های فولادی ضد زنگ در لایه های همپوشانی شده، هندسه سطح منحنی مضاعف از صفحۀ نمایش را توصیف می کند. در سرتاسر فضا، بازی سطوح بازتابنده و مواد طبیعی، حس روشنایی، گشایش، سلامتی و رفاه را بالا می برد.

معماران : معماری a+I

مکان سایت : نیویورک

تیم معماری پروژه : دگ فولگر، بردلی زیزمور، سومر اسکور، کیت قچر، فیل وارد، کریس اوانز، جنت اینا، ای هاول

عکاس : مک بیونات

طراحان روشنایی : ورک شاپ روشنایی

مهندسین سازه : مهندسین مشاور سورود و همکاران

پیمانکار کل : شرکت ساخت وساز سه ستاره پارسیان، آراگون

مدیر پروژه : شرکت گاردیز و تئوبالد

منبع : سایت مرجع معماری

مترجم : حسین مطلبی

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: