انواع لوازم و مبلمان اداری برای راحتی در دکوراسیون اتاق کار

همه ما به خوبی می دانیم که آرامش داشتن در اتاق کار باعث بهبود عملکرد افراد می شود، اما آیا تا به حال فکر کرده اید که این آرامش به چه شکلی در اتاق نمود پیدا می کند؟ خب باید بگوییم عوامل زیادی در این مساله دخیل هستند، چیدمان درست مبلمان ها، طراحی دکوراسیون داخلی مناسب، استفاده از رنگ های مناسب اتاق کار، اما مهم ترین مساله این است که شما دسترسی راحتی به تمام وسایل و لوازم اداری خود داشته باشید، به نوعی طبقه بندی و نظم دهی در اتاق کار بسیار مهم است، این کار هم باعث صرفه جویی در وقت تان می شود هم آرامش لازم را برای تان پدید می آورد،اما در این مطلب می خواهیم بدانیم که وسایل و لوازم های مان را باید چگونه دسته بندی بندی کنیم.

میز هایی با کشوهای زیاد، مناسب برای اتاق کار

میز هایی را انتخاب کنید که تعداد کشوهای بیشتری را در خود جا داده اند، اما خودشان جای کمی را اشغال می کنند، هر کشو را به یک وسیله اختصاص دهید با این کار پیدا کردن هر چیزی برای تان راحت تر می شود، روی دیوار هم یک تقویم دیواری، چند قاب عکس و تخته ای برای یادآوری کارهای روزانه تان قرار دهید. یادتان باشد میز ها جزو مهم ترین لوازم و اثاثیه اداری هستند.

شلف هایی روی دیوار برای نظم بخشیدن به اتاق کار

اگر نمی توانید کشوهای خود را در نزدیکی میز کارتان قرار دهید، پس از دیوارهایی که میزتان را به آن تکیه داده اید استفاده کنید، روی شلف ها را چند جعبه بگذارید و وسایل تان را به صورت دسته بندی شده درون آن ها قرار دهید، از بقیه فضای شلف ها هم می توانید به عنوان کتابخانه استفاده کنید، شلف، عنصری کاربردی برای داشتن خانه ای زیبا است.

میز هایی مناسب با نوع فعالیت تان در اتاق کار

همه خوب می دانیم که طراحی اتاق کار باید نمایشگر نوع کار و فعالیت شما باشد، اگر برای کارتان نیاز به فضای زیادی دارید، مثلا مثل مهندسان معمار با نقشه و کاغذ و برگه های رنگ و یک کامپیوتر با لوازم جانبی اش نیاز دارید، داشتن یک میز دو تکه در دکوراسیون داخلی اتاق تان می تواند به شما کمک کند، تا کارتان را با سرعت بیشتری انجام دهید و حین انجام کار آرامش داشته باشید. اول نیاز های تان را بشناسید سپس لوازم اداری تان را سفارش دهید.

از انواع متریال ها برای لوازم و وسایل اداری تان در اتاق کار بهره بگیرید

ترکیب متریال و مواد و مصالح مختلف هم می تواند در اتاق کار هم می تواند به آن جذابیت ببخشد و طراحی داخلی آن را چهره ای نو ببخشد، استفاده از انواع مختلف چوب ها در طراحی میز ها و صندلی های اداری و دیگر اجزای اتاق کار می تواند آن را شاخص تر و زیبا تر جلوه دهد. زیبایی این کار را به خوبی در عکس بالا می توانید ببینید، همه لوازم و وسایل این اتاق کار از دو نوع متریال درست شده اند.

قفسه هایی که اتاق کار شما را مرتب می کنند

بدون شک قفسه ها عضو هایی جدا نشدنی از اتاق کار هستند و می توان آن ها از ملزومات این فضا دانست. وقتی عجله دارید هر چیزی را بدون توجه به این‌که متعلق به کجاست در جایی رها می‌کنید. این کار به مرور باعث درهم‌ ریختگی و شلوغی اتاق کار و به‌ ویژه میز تحریر می‌شود و دیگر به‌سادگی نمی‌توانید وسایل‌تان را پیدا کنید. به‌جای این کار از دروارها، فایل‌های کشویی، و نظم دهنده‌های پلاستیکی استفاده کنید تا هر چیز سر جای خود قرار بگیرد. با این کار هر چیزی را در هر زمانی که خواستید می‌توانید به‌راحتی پیدا کنید. و به دکوراسیون داخلی اتاق کارتان نظم می بخشید.

صندلی های اتاق کار

چه از اتاق کارتان در تمام روز استفاده می‌کنید و چه فقط آخر هفته‌ها به سراغ آن می‌روید، سعی کنید راحتی آن را مد نظر داشته باشید، درست مانند طراحی دکوراسیون داخلی خانه. همان قدر که میز ها در طراحی اتاق کار ها مهم هستند، صندلی ها از آن ها مهم ترند، یک صندلی خوب باعث می شود تا در طی مدتی که کار می کنید خسته نشوید و همواره کارتان را با لذت و شادابی انجام دهید. استفاده از یک صندلی آرگونومیک لذت انجام کارهای تان را دو چندان می کند.

به طور کلی سعی کنید تا از هر ترفند دکوراسیونی استفاده کنید تا اتاق کارتان منظم تر به چشم بیاید، منظم بودن اتاق کار به وسیله همان لوازم و وسایل اداری در اتاق کار پدید می آید. پس باید انتخاب درستی برای ست های اداری و مبلمان های تان داشته باشید. یادتان باشد این مبلمان ها هستند که فضای یک اتاق کار را زنده می کنند.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: