بازسازی یک خانه مسکونی

دسته بندی :معماری داخلی ۱۵ آذر ۱۴۰۰ آرشیتکت 1420


بعد: وصله و پینه زیبای “جوان مونتویا” و خلاص شدن از کاغذ دیواری طرح گل آشپزخانه ای در منهتن، کابینت های سفید و کاشی های سرخ، در حمایت از دعوت طرح روکش صنوبر داگلاس. مرمر یک لهجه لوکس و غنی برای احاطه سینک می دهد.


قبل


بعد: در خانه به روز شده “بارت ها” که توسط مالکانش ارتقاء یافته است، پنجره های تصویری و درهای کشویی، نشیمن هراسناک قدیمی را تجزیه می کند. فضای استوایی ویستا با 270 درجه حرارت که پوشش گیاهی سرسبز دارد، الهام بخش این زوج برای جایگزین کردن کاشی های کف با رزین در یک طراوت سبز نقره ای، بوده است.


قبل


بعد: ” سالی سیرکین” طراح داخلی، یک عایق قرمز جسورانه، در یک خانه مربوط به دهه 80 در ” کمل والی” کالیفرنیا، با قفسه هایی برای خلق یک کتابخانه زمینی مدرن، را در فضا قرار داده است.


قبل


بعد:یک نشیمن تاریک و افسرده، در دستان”ری هل” معمار و”الیسا کال من” طراح داخلی، روشن می شود. علاوه بر رنگ زرد گرم روی دیوارها، یک جفت تاج جسورانه نصب شده و نیز یک شومینه مرمر با ترکیب طلایی، یک لهجه جدید به فضا می دهد


قبل


بعد:اسکیل درهای کابینت نسبت به فواصل بین پنجره ها، یک تداوم بصری ایجاد می کند. این آشپزخانه در نیویرک توسط “پیتر نپلانتینو” طراح معمار و توماس بریت، طراح داخلی، طراحی و اجرا شده است.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: