تخت معلق در نور و فضا

دسته بندی :معماری داخلی ۲۹ آذر ۱۴۰۰ آرشیتکت 1264

برای کسانی که از ارتفاع می ترسند، این تخت مجلل، که در پرتغال باز طراحی شده، یک پناهگاه آرام است. این تخت به گونه غیر قابل مقایسه ای توسط گروه معماری OODA نو نمایی شد، گروهی که تصمیم گرفت از نور طبیعی خانه در ایجاد فضایی تماشایی و جذاب استفاده کند.
آنها این موفقیت را با تعلیق یک تخت توری بر بالای دستگاه پله، فضایی که در اغلب خانه ها بی مصرف است و نادیده گرفته می شود، و با استفاده موثر از آن، بدست آوردند. به لطف تراس جذاب رو به دریا و طراحی باز دستگاه پله، محیط ایده آل برای چنین ایده ای حاصل شد. درب های شیشه ای تراس، امکان ورود نوری را می دهد که هرکس می تواند برای ساعت هایی طولانی در آنجا لم دهد.
این تخت معلق، فضایی مناسب برای مطالعه، گوش دادن به موسیقی و حتی تماشای ساده ابرهای در هم پیچیده را با یک دوست خاص فراهم می کند، چرا که این تخت به اندازه ای بزرگ است که دو نفر می توانند از آن استفاده کنند. این تور معلق محیط زندگی شگفت آوری را ایجاد کرد که تا قبل از آن هیچ گاه تصور نشده بود.
در واقع، معماران به سادگی استعداد بالقوه فضایی زاید را کشف کردند و با یک تغییر کوچک، محیط خانه را به کلی تغییر دادند. با این طنز معماری که به شکل نشیمن بالای پلکان طراحی شده است، این آپارتمان دو طبقه، از عقب ماندگی و تاریکی به فضایی مدرن و خیره کننده تحول پیدا کرد.

تخت معلق در نور و فضا

تخت معلق در نور و فضا

تخت معلق در نور و فضا

تخت معلق در نور و فضا

تخت معلق در نور و فضا

تخت معلق در نور و فضا

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: