سنگ فرش های بتنی، مصالحی ایده آل برای طراحی محوطه خانه شما!

دسته بندی :مصالح جدید ۳ آبان ۱۴۰۰ آرشیتکت 1957

امروز می خواهیم سری به حیاط منزل تان بزنیم و بر روی سنگ فرش آن قدم زنیم و ببینیم چگونه می توانیم از دست کاشی های قدیمی و یکنواخت خلاص شویم. می خواهیم در کنار هم بنشینیم، چای بنوشیم و از دیدن سنگ فرش جدیدتان لذت ببریم.

سنگ فرش های بتنی پیش ساخته


این سنگ فرش ها منعطف و چندمنظوره هستند و به مالکان خانه ها و اهالی فن امکان زیادی برای ایجاد یک سطح سنگ فرش شده ی خارجی جالب و جذاب می دهند. سنگ فرش های ایجاد شده با سنگ یا شن سطح پاسیو را نفوذپذیر و زیبا می کنند. در ورودی پارکینگ ها سنگ فرش های نازک با لبه ی باریک بسیار جالب تر از بتن ساده هستند و ترکیبی از رنگ های سنگ فرش به یک ایوان کوچک بعد می دهند. بیایید در مورد سنگ فرش های بتنی پیش ساخته بیشتر بدانیم.

تصویری که می بینید متعلق به یکی از پروژه های شرکت گیوتاس است،برای دیدن کارهای بیشتری از این شرکت به اهالی فن ما سری بزنید.


اصول پایه ی تولید سنگ فرش های بتنی

تولیدکننده ها سنگ فرش های بتنی پیش ساخته را با ریختن بتن در قالب شکل می دهند. سنگ فرش های بتنی در فروشگاه های ابزارفروشی محلی موجود هستند.
سنگ فرش های بتنی پیش ساخته هم چنین به عنوان سنگ فرش های مدولار موجود هستند و بسیاری از خطوط تولید طوری طراحی شده اند که سنگ فرش ها در چندین شکل با یکدیگر جفت شوند. اشکال مختلف سنگ فرش ها – شش ضلعی، مستطیل های مختلف الاضلاع و اشکال ترکیبی – الگوهای به هم پیوسته ای در سراسر سطح ایجاد می کنند.


هزینه ی سنگ فرش های بتنی در دکوراسیون منزل

اساسی ترین سنگ فرش های پیش ساخته در فروشگاه های بزرگ ابزار فروشی قیمت پایینی دارند. هزینه ی نصب سنگ فرش ها توسط افراد حرفه ای برای هر فوت مربع حداقل ۸ دلار است. برای رنگ ها و پرداخت های سفارشی و و اندازه های غیرمعمول هزینه ها افزایش می یابد. پس می توانید با هزینه ای کم به بالکن و حیاط خلوت تان حال و هوای تازه بدهید.


مزایای سنگ فرش های بتنی:

موجود در رنگ ها، اندازه ها و پرداخت ها ی متنوع و زیاد
امکان نفوذپذیری برای نفوذ آب
شکل گیری آسان برای انطباق با فضاهای کوچک، بزرگ، تنگ یا اشکال غیرمنتظم
محکم، با دوام و نیازمند نگهداری کم



معایب سنگ فرش های بتنی:

امکان نشست نابرابر در طول زمان در صورت نصب نادرست
گران تر بودن پرداخت ها و رنگ های سفارشی
محو شدن سنگ فرش های رنگ شده در طول زمان



مشخصات مصالح مورد استفاده در کف سازی های بتنی

سنگ فرش های بتنی پیش ساخته در طیف وسیعی از سبک ها موجودند و دانستن خصوصیات مصالح جهت انتخاب محصول مناسب برای پروژه شما مفید است.

ضخامت: سنگ فرش پیاده روها باید حداقل ۲ اینچ ضخامت داشته باشد و نواحی عبور وسایل نقلیه باید از کف سازی هایی با ضخامت بیش از ۳ اینچ استفاده کنند.


اندازه و شکل: اندازه ها از مستطیل های ۲ در ۳ تا قطعات ۳۶ در ۲۴ برای محصولات مسکونی متغیرند. الگوهایی را که با رشته ای از سنگ فرش ها ایجاد شده اند به علاوه ی شکل قطعه ای از سنگ فرش را ببینید.
رنگ: رنگ های مختلف از طرق مختلف به دست می آیند. بتن نیز با استفاده از افزودنی ای که با آن مخلوط می گردد رنگ می شود یا سطح سنگ فرش پیش ساخته با یک پرداخت رنگ شده به کار می رود.


سختی (پوند بر اینچ مربع یا psi): در ایالات متحده سنگ فرش های بتنی پیش ساخته به منظور دست یابی به بالاترین کیفیت به استاندارد ۸۰۰۰ psi ارتقا یافته اند. از محصولی بدون این استاندارد استفاده نکنید.
پرداخت: پرداخت های موجود شبیه به پرداخت های بتن درجا هستند. پرداخت های شن شوی شده، شیاردار، بافت دار و جلا داده شده همگی موجودند.

نکته: نمونه های محصول را تهیه کنید و پیش از سفارش آنها را در آفتاب و سایه در فضای بیرونی تان امتحان کنید.


چیزهایی که باعث دوام سنگ فرش های بتنی می شوند:

امکان استفاده ی مجدد: سنگ فرش های بتنی پیش ساخته ی مدولار اگر شکل مناسبی (عاری از شکاف) داشته باشند به آسانی می توانند مورد استفاده ی مجدد قرار بگیرند. شما شاید قادر باشید سنگ فرش های اصلاح شده را از یک پیمان کار محوطه یا یک منبع محلی بخرید. اگر برای تکمیل فضای باز خود به مبلمان یا چیزهای دیگری نیاز دارید از ویترین محصولات ما دیدن کنید.


قابلیت نفوذ: آنها زمانی که با روش های مدیریت فاضلاب های سطحی همراه شوند، می توانند برای ایجاد یک سطح سنگ فرش شده ی نفوذپذیر استفاده شوند که به آب اجازه ی نفوذ می دهد.
حرارت کم: سنگ فرش های پیش ساخته شاخص بازتاب خورشیدی (SRI) دارند که نشان می دهد در هنگام تابش آفتاب چه مقدار گرما جذب یا منعکس می شود. سنگ فرش هایی با SRI بالا انتخاب کنید تا اثر جزیره ی حرارتی شهری را در اطراف خانه تان کاهش دهید.


نکات نصب سنگ فرش های بتنی

سنگ فرش های پیش ساخته باید بر اساس خاک زیرین روی یک پایه ی آماده شده از شن و ماسه ی فشرده نصب شوند. پایه ها برای ایجاد یک لایه زه کشی در زیر سنگ فرش ها ساخته می شوند. علاوه بر این، سنگ فرش ها می توانند با مفاصل باریکی در بین قطعات شان ایجاد شوند که در آنها ماسه ریخته شود. هر نوع سنگ فرشی که استفاده می کنید مطمئن شوید که سطح سنگ فرش شده جهت زه کشی صحیح شیب دار باشد. اهالی فن ما برای اجرای سنگ فرش جدید منزل تان به شما کمک می کنند.


روش استفاده از سنگ فرش های پیش ساخته در محوطه در سنگ فرش تان ریتم ایجاد کنید:

سنگ فرش های پیش ساخته یک رشته ی بصری یا یک الگوی تعریف شده توسط شکل شان یا ابعادشان ایجاد می کنند. اگر می خواهید یک منظره ی همه چیز تمام در حیاط منزل تان داشته باشید به سنگ فرش تان ریتم دهید.


از ترکیب رنگ در سنگ فرش تان استفاده کنید:

استفاده از رنگ های چندگانه در مقایسه با حالت یکنواخت بتن زیبایی بصری بیشتری ایجاد می کنند. مثلا یکی از نمونه های اجرا شده توسط شرکت فیال بتون را می توانید در تصویر بالا ببینید که چگونه با تنوع رنگی، سنگ فرش را از حالت یکنواختی خارج کرده اند.


سنگ فرش اختصاصی شما در طراحی دکوراسیون منزل شما:

سنگ فرش های پیش ساخته می توانند متناسب با نیاز شما به صورت سفارشی طراحی شوند. برای ایجاد سنگ فرش اختصاصی خودتان با یک معمار یا طراح محوطه یا تولیدکننده ی بتن پیش ساخته کار کنید.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: