طراحی داخلی آپارتمانی با رنگ های گرم در اوکراین

طراحی داخلی این آپارتمان دو طبقه توسط Sergey Gotvyansky از استودیو طراحی NOTT Design Studio انجام شده است. این پروژه در واقع بازسازی و تغییر کاربری فضاهای داخلی بوده است. نتیجه ی کار، یک خانه ی لوکس با طیف رنگی متعادل می باشد. بدین صورت که بین سطوح خشن و سرد بتون و بافت گرم و صیقلی چوب گردویی رنگ، تعادل برقرار شده است. بطور کلی در این فضا، پس زمینه ی سفید به همراه حاشیه های مشکی که رنگ قهوه ای چوب را در برگرفته است، زیبایی و جلوه ی خاصی به محیط بخشیده است.
نقشه ی جدید این آپارتمان طوری طراحی شده است که فضاها همه حول یک فضای اصلی، یعنی یک هال بزرگ و طویل قرار گرفته است. این فضا از سمت راست به اتاق نشیمن و ناهارخوری و آشپزخانه در سمت چپ می رسد.
در طبقه دوم که به عنوان فضای اختصاصی در نظر گرفته شده، اتاق خواب مستر، اتاق خواب کودک، اتاق مهمان، محل تعویض لباس قرار گرفته است. انتخاب مبلمان بر حسب سلیقه و خواست کارفرما بوده است که خواست آنها بر این اساس بوده است که حتی الامکان از کمترین تعداد مبلمان استفاده شود و همه ی این مبلمان، ساخت اوکراین باشند. بنابراین، تمام مبلمان، کابینت ها، میز آشپرخانه، میزها، تخت خواب ها توسط گروه طراحی داخلی دیزاین و توسط سازنده های محلی ساخته شده اند.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: