طراحی داخلی جالب دفتر شرکت 360HQ

تحریریه آرشیتکت :تصاویر مربوط به طراحی دفتر جدیدشرکت Qiho 360 می باشد. طراحی و اجرای این طرح دیوید هو (David Ho) بوده که یک طرح نوآورانه و بزرگ برای مرکز فرهنگی سازمان Qiho360 میباشد.طراحی این شرکت با توجه به دید آینده نگری از یک دفتر کار میباشد که محصولات این کمپانی مبتنی بر خدمات اینترنتی،سیستم های امنیتی،تلفن و خدمات کاربری دیجیتاله میباشد.با توجه به آمار در پایان ماه مارس 2012 این شرکت 411 میلیون کاربر فقط از طریق اینترنت داشته است که یکی از بزرگترین شرکت های اینترنتی دنیا میباشد. فلسفه طرح این کمپانی بر اساس نظریه بوزون هیگز است. وی آخرین فیزیکدان ذرات کشف نشده در راز و رمز بیگ بنگ (BIG BANG) است.

در قسمت کف از پوشش بامبو با استفاده از صفحه های نی به ایجاد یک راه حل نوآورانه برای ساخت و ساز پایدار و زیست محیطی سالم در دکوراسیون داخلی استفاده کرده است.همچنین این عناصر،مواد تشکیل دهنده نمایشگاه EXPO شانگهای در سال 2010 بوده است.

هیئت نظارت بر اجرای پروژه بر اسا استفاده از 100% مواد طبیعی کاه و نی (Straw) با استفاده از چسب فرمالدئید (P-MDI) از طریق فرآیند پرس داغ با تجهیز کربن،محیطی سالم و ساختاری سازگار با محیط زیست به وجود آورده اند.

از آنجا که میزان استفاده از محصولات صفر چوب (zero wood:محصولاتی که با بازیافت از چوب ها و درختان استفاده شده و یا تخریب شده تجدیدپذیر شدند و قابلیت استفاده دوباره را دارند) به کاهش جنگل زدایی کمک کرده و به نوبه خود دارای تأثیر مثبت زیادی در کیفیت و سازگاری با توجه به میزان تولید اکسیژن در محیط دارد.

در قسمت فوقانی این شرکت در طبقه دوم آن یک فضای باز قرار دارد که به بازدید خانواده کارکنان در هنگام مراجعه به آنها اختصاص داده شده است و جهت داشتن یک فضای خصوصی و آرام بخش به وجود آمده است. نوع طراحی اطاق های این شرکت با توجه به فرهنگ آن اجرا شده است،به طوری که در تمام فضاها حتی در اطاق جلسات از شکل دایره به عنوان استعاره ای از نام و لوگوی شرکت (360) اجرا شده است.

 

منبع : سایت مرجع معماری
مترجم: حسین مطلبی

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: