طراحی داخلی رستوران با ترکیب طبیعت با هنر

در میان متریال های متعدد، بخش اعظم مصالح استفاده شده در این فضا بتن است که به ما احساس ساختار یکپارچه را عرضه می کند.

معمار: Arch.Lab
موقعیت: Sector 11, Chandigarh, Chandigarh, India
تیم طراحی: Harsimran Singh, Mohit Vij, Taruni Aggarwal, Jasnam Kaur
مساحت: ۹۰۰٫۰ ft2
سال: ۲۰۱۵
عکاس: Purnesh Dev Nikhanj

 

نظرمعمار پروژه در این باره بدین شرح است که،تلاش کردیم تا یک تجربه جذاب با ایجاد یک چشم انداز غیر منتظره را در یک محیط شهری آشنا چاندیگار هند ایجاد کنیم.

ما در آتلیه معماری، پروژه را به عنوان یک فضایی که در آن طبیعت با هنر ترکیب شده، ایجاد یک محیط منحصر به فرد که بازتاب شخصیت شهر باشد به تصویر کشیدیم و همچنین فضایی طراحی شده برای نفع متقابل، مبادلات و روابط اسانها بنابراین ساخت تجربه ها ی متفاوت در آن معنی دارتر است.

 

این رستوران جهان کاملاً نهان را با ترکیب منحصر به فرد طبیعت با معماری ارائه داده است. کل فضا از لحاظ جسمی و روانشناسی غرق جدایی از محیط بیرون شده است.

 

رمپ ورودی به عنوان پل بین دو محیط داخل و خارج عمل می کند و ذهن و بدن فرد را به داخل که باغی است از گیاهان که حواس بویایی را با عطر و بوی گیاهان به وجد می آورد دعوت می کند.

 

در میان متریال های متعدد، بخش اعظم مصالح استفاده شده در این فضا بتن است که به ما احساس ساختار یکپارچه را عرضه می کند. بتن ( به گفته ی لوکوربوزیه)، انتخاب بی عیب و نقصی است که به برداشت هنری ما به صورت فیزیکی فرم و زندگی می بخشد.

 

در طراحی فضای کلی همچنین به حس اجتماعی و همکاری اهمیت داده شده است.

 

گرافیک فضا، داستان زندگی غذا را می رساند، دوستدارن غذا را در مورد تنوع آن به فکر فرو می برد. همچنین تلاش می کند تا با فرهنگ معاصر غذای شهری بازی کند.

 

اضافه کردن گرما به این فضای هنری “ظهور بلوک ها است” . همه بلوک های چوبی با ارتفاع مختلف به صورت جداگانه قرار داده شده برای ایجاد و بازی با بافتهای چوبی تمام مبلمان با یک شخصیت خاصی طراحی شدند که یک ساختار خاصی را به فضا ارائه داده است.

 

یک شی از زمین توسط شبکه ای از لوله های فلزی ظهور می کند و با چوب و سنگ سرزنده در میز پایان می یابد .بیشتر المانهای این رستوران اعم از دیوار های پنل بتنی ، لامپ نور عودی و مبلمان اند در داخل و اطراف سایت با در نظر گرفتن مفهوم ” zero km market” ، باغ گیاهان علاوه بر این به کانسپت اضافه شده است .

 


امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: