طراحی سقف منزل برای زیبایی دکوراسیون خانه ایرانی

یکی از اجزای فضاهای داخلی که قابلیت زیادی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون منزل دارند، سقف ها هستند. اگر از فضای داخلی اتاق تان خسته شده اید و دلتان یک تغییر اساسی، مقرون به صرفه و سریع می خواهد،به این مطلب توجه کنید.

ساده ترین کاری که می توان برای ایجاد تغییر در سقف ها انجام داد.، رنگ زدن آن ها است. اما همین رنگ زدن ساده هم می تواند تغییر دلخواه شما را در فضا ایجاد کند. سعی کنید این بار برای سقف ها رنگی جذاب در نظر بگیرید، اصلا می توانید سقف هر کدام از فضاهایتان را به یک رنگ خاص تغییر دهید با این کار خانه ای با سقف های رنگی خواهید داشت.

برای این که بتوانید هماهنگی بیشتری را در اتاق هایی که سقف شان را رنگ کرده اید پدید بیاورید، می توانید از رنگ بعضی از عناصر موجود در اتاق مانند روتختی و فرش ها برای رنگ سقف کمک بگیرید.

خواهان تغییرات عمیق تری هستید، از سقف های کاذب اسفاده کنید. اعمال کردن سقف کاذب به سقف های معمولی خانه می تواند چهره اتاق تان را دگرگون کند. مخصوصا این که در این سقف ها می توان از نورپردازی های زیبا و دوست داشتنی هم استفاده کرد.

حالا که صحبت از نورپردازی های به میان آمد، بگذارید یک ایده دیگر را هم با شما در میان بگذاریم، نورپردازی های خلاقانه در سقف. شما می توانید سقف های اتاق تان را با نورپردازی جلوه ای خاص ببخشید، به عکس بالا نگاه کنیدو ببینید چگونه نورپردازی سقف باعث شده است تا این اتاق کودک خواستنی تر و زیبا تر به نظر برسد. فقط کافی است تا با یکی از اهالی فن یا متخصصان در زمینه نورپردازی صحبت کنید تا شما را برای انجام این کار راهنمایی کنند

در اینجا می خواهیم شما را با یکی از متخصصان در امر و زمینه طراحی سقف های بسیار زیبا آشنا کنیم. شرکت آوام نقش آتی ساز در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در زمینه تزئینات داخلی ساختمان و با هدف گسترش سطح فعالیت خود به تعمیرات و نوسازی ساختمان شروع نمود. این شرکت با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی و مهندسین معماری مشغول به کار است. بیایید با هم نگاهی به ایده های خلاقانه این شرکت در طراحی سقف های مختلف بیاندازیم.

در این عکس یکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت آوام نقش آتی ساز را می بینید که چگونه طراحی سقف باعث شده تا تفکیک فضایی بدون استفاده از دیوار صورت بگیرد و تاثیر متفاوتی را در فضای پذیرای خانه ایجاد کند.

طراحی زیبای سقف کاذب دو طبقه در بالای کانتر آشپزخانه و نورپردازی مخفی فضا را ملایم و دل نشین کرده است.

شرکت آوام نقش آتی ساز سابقه خوبی در طراحی سقف برای انواع فضاها در کارنامه خود دارد. به طور مثال در عکس بالا می توانید سقف طراحی شده برای یک استخر را ببینید که از خطوط منحنی روی سقف متاثر از خود استخر است، طراحان آوام نقش روی این نکته تاکید دارند که طراحی سقف با هماهنگی تعریف فضاها و طراحی کف تاثیر فضا را دوچندان می کنند.

نقاشی و یا پتینه کاری روی سقف اگر به صورت حرفه ای و هماهنگ با فضا انجام گیرد، قطعا فضایی منحصر به فرد را در دکوراسیون منزل شما ایجاد می کند. در عکس بالا یکی دیگر از ایده های زیبای شرکت آوام نقش آتی ساز را مشاهده می کنیدکه با ایجاد برش هایی درون سقف و استفاده از نقاشی های زیبا سقف را بسیار زیباتر جلوه داده است.

به عکس بالا نگاه کنید تا متوجه شوید برای انجام تغییرات جالب لازم نیست که حتما هزینه زیادی را بپردازید، گاهی با وسائل دور ریختنی هم می توان تغییرات دلخواه را اعمال کرد. این نردبان زیبا که از سقف اتاق رختشوی خانه آویزان شده است، باعث شده است تا حتی سقف این اتاق نیز کاربرد داشته باشد.

شما هم می توانید از این ایده استفاده کنید و آن را در اتاق نشیمن یا غذاخوری یا هر فضای دیگری که فکر می کنید پیاده کنید. مثلا می توانید روی نردبان را با گیاهان آپارتمانی زیبا و خواستنی تزئین کنید و مطمئن باشید که این سقف سبز زیبا چشم هر بیننده ای را به خود خیره خواهد کرد.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: