طراحی مجسمه شهری به سبک یک بنای معماری

هنرمند روسی نیکولای پولیسکی طرحی متفاوت و قابل توجه ارائه کرده است. نصب و راه اندازی این سازه دست ساز به وسیله خود پولیسکی اجرا شده است. این طرح در پارک ملی Ugra واقع درشهر Zvizzi می باشد. این شهر از برنامه مدیریتی خاصی الهام گرفته است. به طوری که از خانه ها به عنوان مکانی برای کسب درآمد و مغازه استفاده می شود و همین امر چنین سازه ای را تحت شعاع قرار می دهد. به همین دلیل طراحی یک مجسمه شهری به عنوان یک سازه معماری درون پارک بخصوص و جالب است.

این پروژه با بهره گیری از تکه های متریال کار قبلی پولیسکی به اجرا رسیده و بیانگر آثار هنری عمومی (مبلمان شهری به شکل ساختار معماری) می باشد. قبل از این پروژه، پولیسکی کارهای دیگری را در پارک و مکان های عمومی روسیه انجان داده که به نوعی مانند موزه های طبیعی و یا مجسمه های شهری است.

در طول 20 سال گذشته، پولیسکی کارهای خود را با کمک نیروی محلی در روستاها و شهرهای کوچک در جهت احیای فرهنگی شهرستان ها به اجرا رسانده است. وی اعتقاد دارد که مجسمه ها و سازه های کوچک وی راهی برای کاهش بیکاری جامعه می باشد. همچنین پولیسکی جامعه هنرمندان و کودکان را در پارک نیکولا لنیوتس راه اندازی کرد که باعث شده پروژه وی در جشنواره Archstoyanie و جشنواره های دوسالانه هنرهی رسانه دیجیتال حظور داشته باشد.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: