بازسازی خانه ی ویلایی مربوط به دهه 60، کار سفارشی چوب


طراحی داخلی خانه ی بالا، بازسازی یک ویلای قدیمی مربوط به دهه ی 60 می باشد که توسط گروه طراحی و معماری Sarah Gallop Design در ونکوور کانادا انجام شده است. در این بازسازی با یک کار چوبی غنی روبرو هستیم. محل جدید آشپزخانه مرکز خانه است و کار چوب سفارشی آن، در تقابل با فضای سفید و تیره ی سایر نقاط، سبب جذابیت دو چندان آن شده است.
در این ویلا، آشپزخانه تماما کار چوب است و برخلاف آن، در سایر فضاها مانند اتاق خواب و … استفاده بسیار کمی از چوب شده است. به نقل از معمار پروژه، این آشپزخانه که مرکز توجه این خانه است یک جزیره ی چوبی در میان سایر قسمت ها می باشد. البته فضای نشمین نیز کفپوش و دیوارپوش های چوبی دارد.
روی سقف تیرهای چوبی کشیده شده اند و نورپردازی روی آن انجام شده است. در سایر قسمت ها از لامپ های تو کار و روکار استفاده شده است. بطور کل می توان گفت به غیر از آشپزخانه سایر قسمت ها طراحی نرمال دارند. البته نورپردازی در بخش TV ROOM کاملا حساب شده است.
در نگاه از منظر دیگر می توان اینطور گفت که طراحی کاملا باز است و با فضای باز و وسیعی در تمام قسمت ها روبرو هستیم. همچنین پنجره های بززگ در سرتاسر فضا، باعث استفاده ی مناسب از نور شده است.

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: