باغ سنگی دیجیتال

دسته بندی :پروژه های معماری جهان ۶ دی ۱۴۰۰ آرشیتکت 722

باغ سنگی دیجیتال

باغ سنگی دیجیتال


باغ سنگ ژاپنی یا Karesansui، شامل آرایش پیچیده ای از عناصر طبیعی مانند آب، سنگ، گیاهان و شن می باشد که بازدید کنندگان به جای راه رفتن روی آنها معمولا برای لذت بردن از یک نقطه ثابت مانند یک نیمکت یا جایی خارج از باغ به تماشای آن می نشینند. کارستن نیکلای هنرمند آلمانی با شبیه سازی باغ های ژاپنی در یک غالب انتزاعی تماشاگران را به تماشای این تابلوی دیجیتال دعوت کرد.

باغ سنگی دیجیتال


این تابلو در HangarBicocca در میلان نصب شده بود،، بینندگان در یک مقیاس گسترده مجموعه ای از الگوهای سیاه و سفید را هماهنگ با موسیقی متن تماشا می کنند که حسی از غوطه ور شدن در با غ های سنتی ژاپنی را الغا می کرد. همانطور که نیکلای توضیح می دهد، این تابلو، قطعه ای است که نه صرفا یک سری از تصاویری بر روی صفحه نمایش 2-D بلکه یک تجربه سه بعدی بواسطه ی آن به بینندگان الغا می شود. این تصاویر فراتر از یک تابلوی دیجیتال، مانند باغ های ژاپنی مفاهیمی از جهان، اقیانوس و محیط های طبیعی را الغاء می کند.باغ سنگ ژاپنی یا Karesansui، شامل آرایش پیچیده ای از عناصر طبیعی مانند آب، سنگ، گیاهان و شن می باشد که بازدید کنندگان به جای راه رفتن روی آنها معمولا برای لذت بردن از یک نقطه ثابت مانند یک نیمکت یا جایی خارج از باغ به تماشای آن می نشینند. کارستن نیکلای هنرمند آلمانی با شبیه سازی باغ های ژاپنی در یک غالب انتزاعی تماشاگران را به تماشای این تابلوی دیجیتال دعوت کرد.

باغ سنگی دیجیتال

باغ سنگی دیجیتال


این تابلو در HangarBicocca در میلان نصب شده بود،، بینندگان در یک مقیاس گسترده مجموعه ای از الگوهای سیاه و سفید را هماهنگ با موسیقی متن تماشا می کنند که حسی از غوطه ور شدن در با غ های سنتی ژاپنی را الغا می کرد. همانطور که نیکلای توضیح می دهد، این تابلو، قطعه ای است که نه صرفا یک سری از تصاویری بر روی صفحه نمایش 2-D بلکه یک تجربه سه بعدی بواسطه ی آن به بینندگان الغا می شود. این تصاویر فراتر از یک تابلوی دیجیتال، مانند باغ های ژاپنی مفاهیمی از جهان، اقیانوس و محیط های طبیعی را الغاء می کند.

باغ سنگی دیجیتال

باغ سنگی دیجیتال


نمونه ای از باغ های سنگی ژاپنی :

 

باغ سنگی دیجیتال

باغ سنگی دیجیتال

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: