برج Bohlin Cywinski ، برنده مسابقه Lifetime Achievement

شرکت Bohlin Cywinski Jackson موفق به دریافت بیش از 550 جایزه طراحی منطقه ای، ملی و بین المللی شده است.
Bohlin Cywinski Jackson مفتخر به دریافت جایزه معماری” Good Design is Good Business Lifetime Achievement ” ( طراحی خوب، دستاورد یک تجارت خوب در طول عمر است) شده است.
این جایزه توسط گروه معماری ” Architectural Record” و با همکاری “بنیاد معماری آمریکا” ارائه شده است.
این شرکت دومین دریافت کننده این جایزه در برنامه 15 ساله ای است که در اصل با همکاری ” BusinessWeek” و ” Architectural Record” برای شناخت عوامل موثر تجاری و دیگر موسسات خصوصی بر معماری شروع به کار کرد.
cبر اساس آنچه که Cathleen McGuigan، سردبیر ارشد Architectural Record و مدیر هیات تحریریه GreenSource ، بیان کرده است: نحوه مدیریت طرحی که توسط گروه برنده ارائه شد، استثنایی بوده است. آنچه باعث این امتیاز شده، راهکارهای توسعه ای است که شرکت ها را در برقراری ارتباط موثر و موفق با فرهنگ بین المللی یاری می دهد، فرهنگی که به طور فزاینده ای خواستار نظارت بر محیط زیست و افزایش مسئولیت های اجتماعی است.
Peter Bohlin، عضو هیات موسس، پس از دریافت این جایزه، چنین گفت: “ما بخش بزرگی از زندگی روزانه خود را در ساختمان ها می گذرانیم، و معتقد به برپایی نوعی از معماری هستیم که به مردم در برقراری ارتباط با مکان، با شغلشان و با یکدیگر کمک کند. ما خوشحالیم که با این افتخار به رسمیت شناخته شویم.”
در سال 2013 میلادی، Bohlin Cywinski Jackson شایستگی خود را در ” 2013 Accent on Architecture Gala” نشان داد، که هرساله به عنوان جشنی برای راهبردهای معماری و طراحی در سالن Andrew W. Mellon در شهر واشنگتن برگزار می شود.
Bohlin Cywinski Jackson موفق به دریافت بیش از 550 جایزه طراحی منطقه ای، ملی و بین المللی شده است. این طرح علاوه بر دریافت جایزه Architecture Firm Award از بنیاد معماری آمریکا، به طور همزمان جوایز متعدد دیگری را برای طراحی پایدار دریافت کرده است. بعلاوه، در سال 2010 میلادی، Peter Bohlin توانست “مدال طلایی” را ،به عنوان بزرگترین افتخار در طول عمرش، از بنیاد معماری آمریکا دریافت کند.

برج Bohlin Cywinski ، برنده مسابقه Lifetime Achievement

برج Bohlin Cywinski ، برنده مسابقه Lifetime Achievement

برج Bohlin Cywinski ، برنده مسابقه Lifetime Achievement

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: