طراحی داخلی آپارتمان سیاه و سفید و نورپردازی

طراحی داخلی آپارتمانی که در این بخش مورد بررسی قرار خواهیم داد، در مسکو قرار دارد و توسط گروه طراحی Geometrix Design، دیزاین و اجرا شده است. دلیل بررسی طراحی داخلی این آپارتمان، وجود سه نکته است: ۱ – استفاده از رنگ ها بصورت مونوکرومیک، ۲ – نورپردازی و ۳ – مبلمان.

رنگ های مونوکرومیک مورد استفاده در طراحی این آپارتمان، رنگ های سیاه و سفید هستند که طیف های مختلف این ردو رنگ در فضا بطور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است و سبب شاخص شدن آنها در فضا شده است.
نورپردازی این فضا بسیار ویژه است و شاید به نظر شما برای یک فضای مسکونی کاملا غیر منطقی بنظر برسد. سقف ها از نور مخفی برخوردارند و البته روی دیوارها لایت هایی قرار داده شده اند که روشن و خاموش می شوند که می توانید در تصاویر زیر آنها را مشاهده نمایید.
همچنین در فضا مبلمان های متفاوت با طرح های ناهمسان وجود دارند که سبب ایجاد محیطی چند ریختی شده اند. به عنوان مثال، در فضای نشیمن علاوه بر مبلمان اصلی که به عنوان کانون اصلی دکوراسیون نیز تلقی می شود، دو مدل مبل راحتی با طرح و رنگ متفاوت حضور دارند.
استفاده از بتن اکسپوز در سقف نیز یکی دیگر از نکاتی است که قابل اشاره است و می توان آن را به عنوان یکی از شاخصه های طراحی در نظر گرفت.

 

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: