مرکز ورزشی کمپبل

تحریریه آرشیتکت : ساخت و ساز مرکز ورزشی کمپبل که توسط استیون هال معمار طراحی شده است در سال 2011 آغاز شد. منطبق بر مجتمع ورزشی بیکر , مرکز ورزشی کمپبل به عنوان یک ضرورت و دعوت کنندگی برای ورودی جدید دانشگاه کلمبیا ساخته شد که در گوشه خیابان 218 وست و برادوی قرار دارد . پنج طبقه دارای 48000 امکانات SQF( توضیح در انتهای متن) که شامل تالار کنفرانس , اتاق های تهویه , دفاتر , سوئیت ضیافت و اتاق مطالعه می شود برنامه ریزی شده بود که مرکز ورزشی کمپبل به رهبری استیون هال و کریس مکوی در پاییز 2012 افتتاح شود ولی در مارچ 2013 ساخت آن به اتمام رسید.

استیون هال اعلام کرد , ” ما مفتخریم که با دایان مورفی و بخش کلمبیا در ایجاد حالت جدید از بخش ورزشی هنری همکاری کنیم . این معماری دعوت کننده آینده ورزشی بین کالج های مختلف و حضور نیروبخش آن را در دانشگاه کلمبیا نشان می دهد. “

هدف مرکز ورزشی ارائه خدمات به ذهن ، بدن ، و ذهن و بدن در آن واحد است . کانسپت طراحی که به عنوان ” نقاطی بر زمین ، خطوطی در فضا ” از آن یاد می شود ــــ مانند دیاگرام هایی که در ورزش های فوتبال و بیسبال مورد استفاده است ــــ از نقاط بنیادی در سایت شیب دار بسط پیدا می کنند . نقاط و خطوط و دیاگرام ها ، کشش ها و فشارهای فیزیکی را در زمین حاصل می کند ، تغییرات ارتفاعی ساختمان نمودی از فشار و کشش در فضاست ، پله های بیرونی نیز نمودی از خطوط در فضا هستند و تراس ها دید و چشم انداز میدانی بازی را بر روی و درون ساختمان گسترش می دهند ، همچنین چشم اندازی به طبقات و سطوح بالایی مجتمع Bakar و Manhattan با ساختمان Empire State و Chrysler در مسافت می دهد . در طول شب ساختمان به مدد نور افکن های ” Columbia-blue aluminum ” می درخشد.

 

منبع : سایت مرجع معماری
مترجم: حسین مطلبی

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: