معماری موزه هنرهای زیبا در اسپانیا

این موزه در منطقه باداجوز در اسپانیا واقع شده است. مساحت این موزه 3298 مترمربع است و در سال 2014 با معماری Estudio Hago ساخته شده است.

ساختار استراتژی های معماری برای توسعه پروژه موزه هنرهای زیبا در باداجوز به معنای بدست آوردن هویت مجدد است: یک محیط مصنوعی جدید (معماری) است که زمینه شهری (شهر) از طریق محتوای فرهنگی آن (موزه) می باشد.

ما یک پروژه کامل را که نقطه شروع آن در موزه های جدید گسترش یافته است انجام داده ایم، که در ساختمانی در مرکز باداجوز واقع می باشد. این مجموعه شامل دو ساختمان جدید است که از طریق یک حیاط به هم متصل شده اند و به روی خیابان های مختلف شهر گشوده می شود. با توجه به شرایط دشوار بوجود آمده در این محل (بقایای باستان شناسی، دیوارهای مشترک و بازسازی ساختمان ذکر شده)، پاسخی به معماری قدرتمند و منسجم نیاز می باشد.

یک طرح سازمان دهی شده توسط L وارونه، پاسخ هایی به جنبه های عملکردی، فضایی، ساختاری و فنی است. این طرح (در داخل و خارج) از طریق یک روکش فلزی، یک پانل بتن پیش تنیده سوراخ شده، که به نظر می رسد مقیاس و الگو آن برای چاپ یک پیام در پوشش ساختمان ترویج یافته است.

این نتیجه کارآمد و خاموش اجازه می دهد تا این ساختمان را به این شهر بدون متوسل شدن به یک compositional exercise یکپارچه نماید.

منبع : archdaily، TOPINEARTH

امتیاز دهید
آرشیتکت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه: